QUEDA'T A CASA AMB JOIA

Propostes per passar els dies de contenció a casa #QuedatACasaAmbJoia

Mou-te! Activitat física des de casa

Hi ha gimnasos, particulars, professionals de l'activitat física i altre personal relacionat que aquests dies ens recorden que és importantíssim que seguim fent exercici tot i estar a casa.

Ens anirà molt bé per moure'ns una mica, trencar amb la rutina d'estar asseguts/des, cansar-nos una mica i que ens sigui més fàcil conciliar la son. Aquí van algunes propostes!

• La Bàrbara, amb qui vam fer un directe sobre vida saludable, té al seu web Hablando de nutrición diverses propostes d'exercicis segons el que vulguem fer o la zona que vulguem treballar.
  • En Luis, tècnic del servei de Joves de Sants i amb qui vam fer un directe, ens proposa fer un entrenament de càrdio i força.
  • Els gimnasos DiR fan Directes a Instagram cada dia per seguir una rutina d'entrenament des de casa amb un/a entrenador/a personal.
  • Noumar Osteopatia també fa Directes a Instagram amb diverses classes segons el dia de la setmana: Pilates el dilluns a les 18h i dimecres a les 19h. Ioga dimarts i dijous a les 18h i divendres a les 9h. Hipopressius dilluns a les 11h i 19.30h i dijous a les 11h.
  • L'Associació Esportiva Barcelona té una proposta d'exercicis físics per practicar en espais interiors. Es pot fer en poc espai.
  • Pots seguir aquestes taules d'entrenament que et proposem des del Club Social: entrenaments a casa amb material i també sense material.
  • Seguint al món digital, pots baixar-te apps al mòbil que t'ajudin a crear-te una rutina. N'hi ha de molts tipus: consulta la que més s'adapti a tu a App Store d'iOS o al Play Store per Android.