QUEDA'T A CASA AMB JOIA

Propostes per passar els dies de contenció a casa #QuedatACasaAmbJoia

Apps per activar la ment

Aquests dies passem un munt d'hores davant el mòbil. Per què no aprofites a passa-t'ho bé amb apps que alhora et facin pensar? Activa la teva ment!

• Preguntados. El clàssic Trivial, però en versió digital. Repta les teves amistats i descobriu qui en sap més! Disponible per iOS i Android.
  • Brain Test: Acertijos engañosos. Resol els enigmes que et proposa el joc i vés superant els diversos nivells. Disponible per iOS i Android.
  • Valet Loco i Car Valet. El mateix joc, però per a iOS i Android respectivament. Ajuda al cotxe a sortir de l'embús apartant els vehicles correctes!
  • Sopa de lletres. Qui no ha respost aquells llibrets plens de sopes de lletres als estius? Ara toca fer-ho en digital! Disponible per iOS i Android.
  • Càlcul mental. Activem les matemàtiques! Disponible per iOS i Android.
  • Dig This! Resol puzzles d'excavació i ajuda la piloteta a trobar la sortida. Disponible per iOS i Android.
  • Brainilis. Posa a prova el teu cervell amb aquests enigmes, puzzles i preguntes d'enginy. Disponible per iOS i Android.
  • Sudoku. Un clàssic dels jocs d'enginy que no podia faltar. Disponible per iOS i Android.