QUEDA'T A CASA AMB JOIA

Propostes per passar els dies de contenció a casa #QuedatACasaAmbJoia

Fes videotrucades amb Zoom i Houseparty

Hi ha una app mòbil que aquests dies està causant sensació: Houseparty

Gràcies a aquesta aplicació us podeu connectar en format videotrucada fins a 8 persones, i no només per parlar: també podeu jugar amb algun dels passatemps que us proposa l'app, com ara el clàssic "¿Qué tengo en el coco?", "Trivial" o "Quick Draw", per endevinar què està dibuixant la persona que juga.

Us anirà d'allò més bé per seguir connectats i connectades amb amistats i família, i a més a més podreu passar una estona entretinguda!

Atenció, perquè ara per ara els continguts (és a dir, els jocs, però també la pròpia aplicació) només estan en anglès.

Està disponible per a iOS, Android i també hi podeu accedir des de l'ordinador!

Una altra opció que podeu utilitzar és Zoom. La pots trobar als enllaços per iOS, Android i també la pots fer servir des de l'ordinador. Segueix les instruccions del vídeo per veure com fer una videotrucada: