QUEDA'T A CASA AMB JOIA

Propostes per passar els dies de contenció a casa #QuedatACasaAmbJoia

Accés gratuït a revistes i publicacions

Una altra iniciativa cultural: diverses revistes i publicacions estan obrint l'accés de manera gratuïta perquè tothom les pugui llegir. En alguns casos és necessari fer un registre previ, però a cost 0!

Hearst España dóna accés a les següents publicacions: Elle, Cosmopolitan, QMD, Esquire, Harper's Bazaar, Men's Health, Diez Minutos, Elle Gourmet, Fotogramas, Cocina Diez, Casa Diez, micasa, DeViajes, Supertele, Car and Driver, Nuevo Estilo, Elle Decoration, Women's Health i Runners. Per llegir-les només us heu de descarregar l'app mòbil de Kiosko y más. Disponible a App Store i a Play Store

Les revistes Forbes i Tapas, de Spainmedia, també ofereixen accés gratuït a través dels seus webs.

El diari digital Infolibre obre tots els seus continguts relacionats amb el coronavirus perquè tothom tingui accés a aquesta informació clau.