Beneficis Socials

La Comissió d’Igualtat de la Fundació Joia s’encarrega de vetllar i impulsar la igualtat d’oportunitats i de gènere a l’organització, d’acord amb els objectius de la Direcció General i l’estratègia de l’entitat. Un dels eixos d’actuació principal que té la Comissió d’Igualtat és la Conciliació familiar, personal, laboral, i de gestió òptima del temps, vetllant sempre pel manteniment i millora de la qualitat dels serveis.

Les Mesures de Conciliació familiar, laboral i de gestió òptima del temps vigents durant 2019 són:

CAT horari europeu  CAT 38 8  CAT flex

CAT tarda  CAT propis  CAT borsa infants

CAT borsa 75  CAT reduccio  CAT etreball

CAT ajuda escolar  CAT escola bressol  CAT beca

CAT assegurança  CAT transport  CAT casal

La Fundació Joia desenvolupa, a través de la seva Comissió d’Igualtat, un Pla anual de Conciliació familiar, personal, laboral i de gestió òptima del temps. Aquest Pla es crea sota tres premisses:mesures de conciliacioLa Comissió d’Igualtat no aprova cap mesura que no compleixi amb aquests tres requisits alhora.