• Talent Jove – Projecte Singulars

Formació per a la inserció laboral
  • 1

Què és Talent Jove - Projecte Singulars?

Talent Jove és un programa atorgat pel Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), i cofinançat per la Iniciativa d’Ocupació Juvenil del Fons Social Europeu que s’emmarca dins el Programa de Garantia Juvenil, i que té per objectiu que les persones joves participants puguin desenvolupar el seu projecte personal i professional i assolir una inserció laboral de qualitat, a partir d’una formació de Missatger i Conserge Extern, d’Auxiliar de Cuina i de Desenvolupament de Projectes e-commerce.

A qui va adreçat?

El Programa Talent Jove va adreçat a persones joves entre 16 i 29 anys, inscrites en el Sistema Nacional de Garantia Juvenil, que pateixen malestar psicològic o un trastorn de salut mental, i que tenen per objectiu personal i professional inserir-se en el mercat de treball, prioritzant una de les formacions ofertades, o retornar a la formació reglada.

Com s'accedeix?

Es pot accedir al Programa Talent Jove a través del servei d’Acollida de Fundació Joia o sol·licitant entrevista en el 606 676 230.

Requisits d’accés

• Edat: 16 a 29 anys
  • Estar en situació d’atur
  • Persones joves amb motivació i interès en alguna de les formacions proposades
  • En el cas del curs de Desenvolupament de projectes e-commerce, es requereix una formació mínima de Batxillerat o CFGS o prova d’accés a CFGS aprovada o Certificat de Professionalitat de Nivell III.

Equip professional

L’equip professional del Programa Talent Jove està format per persones tècniques d’atenció directa amb formacions diverses dins l’àmbit social, especialitzades en inserció laboral.

Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil d’acord amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil regulat per ordre TSF/142/2018 de 3 d'agost com a iniciativa europea d’ocupació per reduir l’atur juvenil.

socgeneralitat

noulogoministeri unio europea