Treballa amb nosaltres

Oferta de tècnic/a d'atenció directa Prelaboral

Vacant Ref: TADSPL

Volem incorporar a l'equip una persona per:

Empoderar a la persona usuària per a que pugui fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte personal i professional, a través del desenvolupament de les seves pròpies competències, mitjançant un pla funcional individualitzat d’activitats rehabilitadores, i d’inclusió laboral.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.
Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l'assumpte 'Vacant Ref: TADSPL'.

Oferta de coordinador/a servei Prelaboral i Treballador/a Social

Vacant Ref: coordinaciospl

Volem incorporar a l'equip una persona per:

Liderar un dels equips de serveis Prelaborals de la Fundació Joia, a través de la gestió del personal de l'equip multidisciplinari que el conforma, coordinant i supervisant les activitats, processos, agents sociosanitaris, i resultats, i realitzant les funcions de Treballador/a Social, per aconseguir una intervenció exitosa amb els usuaris de salut mental que els asseguri la seva integració laboral, i sota els valors de la Fundació Joia.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.
Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l'assumpte 'Vacant Ref: coordinaciospl'.

Oferta de formador/a en E-Commerce

Vacant Ref: psingulars

Volem incorporar a l'equip una persona per:

Reforçar l'ocupabilitat i les competències professionals de les persones joves no ocupades i no integrades en els sistemes d'educació o formació, per a que puguin fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte professional, mitjançant un programa formatiu en E-Commerce.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.
Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l'assumpte 'Vacant Ref: psingulars'.

Oferta de inseridor/a laboral

Vacant Ref: itinere

Volem incorporar a l'equip una persona per:

Empoderar a la persona usuària, amb problemàtica de salut mental, per a que pugui fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte personal, basat en un objectiu laboral, a través d'un itinerari laboral individualitzat i connectat a la persona usuària amb oportunitats laborals, d'acord a les seves preferències i possibilitats del mercat laboral.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.
Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l'assumpte 'Vacant Ref: itinere'.

Oferta de consultor/a d'inclusió i LGD

Vacant Ref: Consultorinclusió

Volem incorporar a l'equip una persona per:

Garantir oportunitats d'inserció laboral per a les usuàries de salut mental de la Fundació Joia, en
el marc de la RSC, la sostenibilitat, i la Llei General de la Discapacitat (LGD), per oferir una
atenció personalitzada a les empreses, i aconseguir aliances estratègiques d'empleabilitat que
donin resposta a les necessitats laborals de les usuàries de l'entitat.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.
Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l'assumpte 'Vacant Ref: Consultorinclusió'.

Si creus que tens el perfil adequat per treballar amb nosaltres, envia’ns el teu currículum, amb una carta de presentació, i les teves dades de contacte a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Nosaltres ens posarem en contacte amb tu.

El Responsable del tractament de les seves dades personals és FUNDACIÓ JOIA amb la finalitat d’acceptar la seva candidatura al lloc de treball ofert, així com poder participar a altres processos de selecció i ofertes de treball de la FUNDACIÓ JOIA. La base jurídica del tractament és el seu consentiment. El termini de conservació de les dades és el necessari per participar en els processos de selecció fins que la seva candidatura sigui descartada i, en tot cas, sense excedir el termini màxim d’un any. Pot retirar el seu consentiment, així com exercir els seus drets a l’adreça de correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Li informen del seu dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.