CLUBS SOCIALS

imatge club social fundacio joia

Apostem per activar les habilitats i relacions socials per fomentar la inserció  social, comunitària i d’oci i l’ocupació significativa del temps de persones amb trastorns de salut mental. Oferim programes d’activitats i tallers perquè les persones escullin amb responsabilitat les seves activitats d’oci.

A qui va dirigit?

A les persones en tractament psicològic o psiquiàtric i que volen mantenir o recuperar el vincle amb el teixit social de la seva comunitat.

Com accedir-hi?

A través del Servei d’acollida de la Fundació Joia o a través de la xarxa pública i privada del servei d’atenció a la salut mental. Alhora, es pot assistir directament a les sessions informatives setmanals i sessions obertes i grupals.

ELS PROGRAMES DEL CLUB SCIAL

Programa PI

Elaborem un Pla d’Intervenció individualitzat que s’adapta a l’evolució de la persona i que consta d’una revisió mensual durant els sis primers mesos.

Programa de seguiment individualitzat

Volem que durant totes les fases del procés les persones se sentin acompanyades i tinguin el suport necessari per assolir els objectius definits.

Pla d’activitats

Planifiquem dinàmiques de diferents característiques per reforçar el vincle social, el coneixement de recursos sans d’oci i la participació activa en l’organització d’activitats. Tertúlies, esports al parc, sortides culturals…

Tallers setmanals

Treballem aspectes essencials de les relacions socials com són la comunicació i l’expressió oral i corporal.

Grups de col·laboració i cogestionats

Generem espais per aprofitar les diferents perspectives individuals per gestionar i organitzar projectes comuns. Els grups cogestionats fan activitats auto-organitzades, sense la presència de l’equip professional de la Fundació Joia.

recurs graph
logos clubs socials

CONTACTA AMB CLUBS SOCIALS

Escriu-nos els dubtes o comentaris que tinguis a través del següent formulari i et respondrem el més aviat possible.

El Responsable de tractament de les seves dades personals és FUNDACIÓ JOIA amb la finalitat de poder tramitar la seva petició de contacte i poder facilitar assessorament, preu i data d’entrega de la seva sol·licitud. La base jurídica del tractament és el seu consentiment. El termini de conservació de les dades és el necessari per a tramitar la seva petició de contacte i sol·licitud. Per a reiterar el seu consentiment, així com exercir els seus drets a la direcció de correu electrònic comunicacio@cetapunts.org. L’informem del seu dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

Club Social
1 Sants Montjuïc