QUÈ FEM?

imatge que fem 1 fundacio joia

Treballem per una salut mental que millora vides. Destinem tots els nostres recursos a ajudar a les persones amb trastorns de salut mental o malestar emocional a desenvolupar el seu projecte personal i de vida, a través de serveis i programes personalitzats per a la inserció social, d’oci, formatius i laborals. Acompanyem a les organitzacions en el camí de la reflexió cap a una cultura més inclusiva, diversa i equitativa, i les ajudem a crear un vincle real amb el col.lectiu de salut mental. Analitzem què necessita la societat i ens adaptem i transformem per donar-li resposta: amb resultats, metodologia, creativitat i experiència.

MILLOREM VIDES SENSE DEIXAR NINGÚ FoRA

O imatge que fem 2 fundacio joia

Serveis per a persones

Oferim serveis enfocats a la inserció social, d’oci, formatius i laboral de persones en risc d’exclusió per salut mental.

MÉS DE 40 ANYS CONVERTINT EMPRESES EN #INCLUSIONMAKERS

Serveis per a empreses

Oferim serveis enfocats a la inserció laboral i acompanyem a les empreses en matèries de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) i el compliment de la Llei General de la Discapacitat (LGD).

imatge que fem 4 fundacio joia
La teva empresa és #InclusionMaker?

Vols saber si la teva empresa és #InclusionMaker? Consulta aquí les mesures inclusives que preveu la legislació que faran la teva empresa més inclusiva.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Escriu-nos els dubtes o comentaris que tinguis a través del següent formulari i et respondrem el més aviat possible.

El Responsable de tractament de les seves dades personals és FUNDACIÓ JOIA amb la finalitat de poder tramitar la seva petició de contacte i poder facilitar assessorament, preu i data d’entrega de la seva sol·licitud. La base jurídica del tractament és el seu consentiment. El termini de conservació de les dades és el necessari per a tramitar la seva petició de contacte i sol·licitud. Per a reiterar el seu consentiment, així com exercir els seus drets a la direcció de correu electrònic comunicacio@cetapunts.org. L’informem del seu dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.