VLUNTARIAT CORPORATIU

imatge 1 voluntariat corporatiu

Invertim en programes, activitats i serveis relacionats amb la “innovació social” i la conscienciació perquè les empreses i organitzacions percebin el voluntariat corporatiu com un actiu social i molt valuós. Potenciem l’estratègia de RSC empresarial amb la implicació directa envers la integració social i laboral.

O ods fundacio joia

CoMPROMÍS AMB ELS ODS

En tota estratègia de Responsabilitat Social Corporativa (RSC), accions de col·laboració i itineraris sociolaborals, contemplem els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) per potenciar encara més la sensibilització i conscienciació en salut mental a través de l’acció social. Durant tota la nostra trajectòria, hem col·laborat amb empreses compromeses en treballar per aconseguir el món que desitgem.

ACTIVITATS I PROGRAMES D'INNOVACIÓ SOCIAL

Vinculem el coneixement de les empreses amb les necessitats de persones, famílies i comunitat amb l’objectiu de desenvolupar i potenciar habilitats, competències i experiències:

Millorar la salut i el benestar emocional de les persones
Millorar el clima laboral i la motivació dels equips
Augmentar el compromís social
recurs graph
imatge
Lluitar contra l’estigma
Sensibilitzar i conscienciar
Augmentar l’orgull i sentiment de pertinença a l’empresa
Impulsar la diversitat i la inclusió social
Promoure la participació i la connexió de la comunitat
Potenciar l’intercanvi de coneixement
imatge
O voluntariat corporatiu

CONSCIENCIACIÓ SOCIAL

Recolzem a les empreses a impulsar el canvi social. A crear una cultura compromesa, inclusiva i diversa a través del voluntariat corporatiu. Posem les persones al centre i impulsem que transmetin directament la cultura i comportament ètic, social i responsable de l’empresa. Així és com una organització es converteix en #InclusionMakers.

VULL SER #INCLUSIONMAKERS

Consciència corporativa

El recolzament de la teva empresa a diferents projectes d’inserció social i laboral és un factor clau per esdevenir #InclusionMakers. Es tracta de conscienciar a tots els nivells la importància d’aconseguir un futur digne per a persones en risc d’exclusió per salut mental.

Participació en voluntariats

Vincula’t als nostres programes de voluntariat perquè les persones de la teva organització puguin participar activament en la inserció en salut mental. Coneix les diferents opcions en les que pots col·laborar amb la Fundació Joia.

Donacions

Les aportacions econòmiques o materials també son un canal d’ajuda important i un generador d’impacte positiu a la comunitat. Obre un canal de donació i també seràs #InclusionMakers.

recurs graph
O logo benevity

FUNDACIÓ JOIA ÉS ORGANITZACIÓ BENEVITY

L’any 2022 vam rebre l’acreditació d’organització Benevity, que ens situa com una plataforma de confiança, segura i fàcil. Un reconeixement al nostre compromís amb la comunitat, les famílies, les organitzacions i les empreses que ens il·lusiona i ens motiva a seguir creixent.