ORGANITZACIONS #InclusionMakers

imatge

Creiem fermament en un futur laboral en el que les empreses siguin un agent actiu dins el teixit social i comunitari. Per això, les acompanyem a adoptar actituds i conductes inclusives en tots els seus àmbits. La inclusió laboral de persones en risc d’exclusió per salut mental és un factor de compromís social fonamental, molt positiu tant per les empreses com per la comunitat.

imatge inclusion makers per a empreses
La teva empresa és #InclusionMakers?

Comença per esbrinar quines mesures de responsabilitat social són les que converteixen la teva empresa en una autèntica #InclusionMakers.

LA INCLUSIÓ A TRAVÉS DE LA LLEI GENERAL DE LA DISCAPACITAT (LGD)

Assessorem i donem un servei integral en el compliment i l’adopció àgil de la LGD com a reconeixement i l’impuls de les bones pràctiques empresarials que fomenten la presència de la diversitat i la inclusió en les empreses.

PREVENCIó EN SALUT MENTAL

Des de la Fundació Joia oferim diferents programes i activitats que vetllen per l’estabilitat del benestar emocional de les persones. Un servei de prevenció personalitzat i professional que cuida eficaçment la salut mental de tots els equips de la teva empresa.

O per a empreses 3 fundacio joia

VOLUNTARIAT CORPORATIU

Invertim en programes, activitats i serveis relacionats amb la “innovació social” i la conscienciació perquè les empreses ho percebin com un actiu social molt valuós. Fem veure a la teva empresa que així es potencia l’estratègia de RSC empresarial i incrementa la teva aportació a la integració social per a no deixar ningú fora.

Activitats i programes d’innovació social

Vinculem el coneixement de les empreses amb les necessitats de persones, famílies i comunitat amb l’objectiu de desenvolupar i potenciar habilitats, competències i experiències

Millorar la salut i el benestar emocional de les persones
Millorar el clima laboral i la motivació dels equips
Lluitar contra els estigmes que fomenten l'exclusió
Augmentar l’orgull i sentiment de pertinença a l’empresa
O per a empreses 3 fundacio joia

Conscienciació social

Recolzem a les empreses a impulsar el canvi social. A crear una cultura compromesa, inclusiva i diversa a través del voluntariat corporatiu. Posem les persones al centre i impulsem que transmetin directament la cultura i comportament ètic, social i responsable de l’empresa. Així és com una organització es converteix en #InclusionMakers.

APUNTS, LA NOSTRA EMPRESA D’ECONOMIA SOCIAL

Volem demostrar que dins el món empresarial una altra manera de fer les coses també és possible, per això tenim Apunts, l’empresa d’economia social de la Fundació Joia. A través d’ella oferim i gestionem serveix d’arts gràfiques i missatgeria sota la cadena de valor social i el compromís amb la nostra Responsabilitat Social Corporativa

O per a empreses 4 fundacio joia

COL·LABRA AMB FUNDACIÓ JoIA