TREBALLA AMB NOSALTRES

Oferta de tutor/a - orientador/a Talent Jove

Volem incorporar a l'equip una persona per:

Empoderar a la persona jove per a què pugui fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte personal i professional, acompanyant-la en el seu procés d’orientació professional i en el desenvolupament de les seves pròpies competències, realitzant, a la vegada, un suport al seu procés formatiu dins el programa i facilitant el seu accés al mercat de treball donant suport a la recerca de feina.

Oferta de tècnic/a d'atenció directa Club Social

Volem incorporar a l'equip una persona per:

Empoderar a la persona usuària en relació a la gestió d'un oci significatiu, a través del desenvolupament de les seves pròpies habilitats i capacitats, mitjançant un pla funcional individualitzat d’activitats rehabilitadores, i d’inclusió social.

Si creus que tens el perfil adequat, pots inscriure't a continuació.

Oferta de tècnic/a d'atenció directa Prelaboral

Volem incorporar a l'equip una persona per:

Empoderar a la persona usuària per a que pugui fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte personal i professional, a través del desenvolupament de les seves pròpies competències, mitjançant un pla funcional individualitzat d’activitats rehabilitadores, i d’inclusió laboral.

Tens dubtes?

Si vols comentar-nos o preguntar-nos alguna cosa, pots fer-ho a través del següent formulari.