TREBALLA AMB NOSALTRES
Psicòleg/a servei Prelaboral
Estem buscant una persona per:
Empoderar a la persona usuària per a que es pugui fer càrrec de forma autònoma del seu projecte personal o professional, a través de la facilitació d’estratègies, eines i recursos i del recolzament emocional. Aquesta missió es realitza dins de l’equip interdisciplinari i d’acord amb els valors i missió de l’organització.
Auxiliar tècnic/a atenció directa Club Social
Treballador/a social per a servei d'atenció a adolescents
Estem buscant una persona per:
Treballar al nostre servei d’atenció diürna especialitzada adreçat a adolescents d’entre 12 i 16 anys que presenten dificultats greus d’adaptació escolar derivades d’alteracions conductuals, emocionals i del neurodesenvolupament.
L’objectiu és afavorir la seva estabilització emocional, el desenvolupament de competències socioemocionals i la progressiva reincorporació al sistema educatiu, mitjançant una intervenció integral i en xarxa.
Integrador/a social per a servei d'atenció a adolescents
Estem buscant una persona per:
Treballar al servei d’atenció diürna especialitzada per a adolescents d’entre 12 i 16 anys amb dificultats greus d’adaptació escolar derivades d’alteracions conductuals, emocionals i del neurodesenvolupament.
La finalitat és afavorir l’estabilització emocional, el desenvolupament de competències socioemocionals i la progressiva reincorporació al sistema educatiu, mitjançant una intervenció socioeducativa i comunitària.
Educador/a social per a servei d'atenció a adolescents
Estem buscant una persona per:
Treballar al servei d’atenció diürna especialitzada per a adolescents d’entre 12 i 16 anys amb dificultats greus d’adaptació escolar derivades d’alteracions conductuals, emocionals i del neurodesenvolupament.
La finalitat és promoure la seva estabilització emocional, el desenvolupament de competències socioemocionals i la reincorporació progressiva al sistema educatiu, mitjançant una intervenció integral, socioeducativa i comunitària.
Auxiliar tècnica atenció directa Prelaboral
Estem buscant una persona per:
Donar suport i acompanyament a la persona usuària perquè pugui avançar cap a una major autonomia en el seu projecte personal i professional, afavorint el desenvolupament de les seves competències a través de la participació en activitats rehabilitadores i d’inclusió laboral, d’acord amb el pla funcional individualitzat i les indicacions de l’equip tècnic.
Tens dubtes?
Si vols comentar-nos o preguntar-nos alguna cosa, pots fer-ho a través del següent formulari.