OCELL DE FoC SANT MARTÍ

imatge ocell de foc fundacio joia

Volem acompanyar a les persones joves a l’autonomia i la construcció d’una vida independent a través d’una atenció integral. Que aprenguin a gestionar emocions, a conèixer la comunitat, a interpretar el seu entorn i a experimentar un projecte social d’emprenedoria. Tot plegat amb l’objectiu de potenciar les seves capacitats i que trobin el seu lloc en el teixit social i laboral.

A qui va dirigit?

A joves d’entre 16 i 30 anys, que conviuen amb una situació delicada amb la seva salut mental i que viuen al districte de Sant Martí o participen en activitats organitzades per entitats del mateix districte. Han de tenir l’objectiu d’aconseguir el seu lloc en el mercat laboral, formar-se o implicar-se el en sí de la comunitat.

Com accedir-hi?

Trucar directament al telèfon de l’entitat Ocell de Foc (606 676 230) o enviant un mail a ocelldefocsantmarti@fundaciojoia.org.

descriptiu
Equip professional

L’equip que hi ha al darrera, liderat per la Fundació Joia, està format per professionals de la salut mental, l’educació, la cultura, l’esport i la inserció laboral de diverses entitats col·laboradores: Associació Coincidències, Ígnia, Social Business City Barcelona, Singa Barcelona, Plat Institute, Grup Eirene, Can Ricart i Diari de Barcelona. A més, d’entitats satèl·lit com: Centre Cívic Can Felipa, La Traca, Institut Salvador Seguí, CE Vila Olímpica, Sala Beckett, Parc de Salut Mar i Centre Cultural La Farinera del Clot.

ELS 5 SERVEIS D'OCELL DE FOC

Punt de trobada

Espai perquè les persones joves s’expressin lliurement, exposin idees i col·laborin amb la comunitat per crear-se el seu propi futur.

Informem, prevenim i lluitem contra els estigmes

Cerquem la participació activa dels joves per visibilitzar la importància de la salut mental, la formació i el benestar emocional. Alhora, posem al centre la lluita contra els estigmes, estereotips i les diferents desigualtats presents en la societat.

Atenció en grup

Servei per fomentar les relacions positives de recolzament i empoderament. Una manera eficaç d’implicar-se amb la comunitat, crear iniciatives col·lectives i aprendre estratègies d’autocura.

decoratiu
Coaching i assessorament

Una vida independent, el retorn al sistema educatiu i un camí laboral. Els tres objectius que se cerquen en aquest espai que ensenya a gestionar diferents recursos educatius i laborals.

Niu de projectes i iniciatives juvenils

Camí d’accés a una borsa de cooperatives i empreses, que dona suport i assessorament a les iniciatives provinents dels joves i la porta a diversos tallers pràctics.

SEGUEIX-NOS A INSTAGRAM!

imatge ocell de foc sant martí fundacio joia

CONTACTA AMB OCELL DE FOC SANT MARTÍ

Escriu-nos els dubtes o comentaris que tinguis a través del següent formulari i et respondrem el més aviat possible.

El Responsable de tractament de les seves dades personals és FUNDACIÓ JOIA amb la finalitat de poder tramitar la seva petició de contacte i poder facilitar assessorament, preu i data d’entrega de la seva sol·licitud. La base jurídica del tractament és el seu consentiment. El termini de conservació de les dades és el necessari per a tramitar la seva petició de contacte i sol·licitud. Per a reiterar el seu consentiment, així com exercir els seus drets a la direcció de correu electrònic comunicacio@cetapunts.org. L’informem del seu dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

Ocell de Foc Sant Martí
1 Sant Martí