MENTAL HEALTH FoR ALL (MH4A)

imatge mh4all fundacio joia

Fem sessions grupals dinàmiques dins de l’entorn laboral per detectar mancances en el benestar emocional de les persones i, a la vegada, respondre amb eines per a una correcta autogestió de la salut mental. D’aquesta manera potenciem les capacitats de les persones i del grup a l’empresa.

L’objectiu

Volem que les organitzacions detectin les necessitats en el benestar de les persones que les acompanyen i ofereixin els recursos necessaris per assegurar-ne l’estabilitat emocional.

Els aprenentatges

Per entendre i comprendre el benestar emocional, tractem temes com la identificació de les emocions, les eines de gestió aplicables al benestar emocional i altres formacions orientades a la millora de la salut mental.

A totes les empreses i organitzacions que vetllen pel benestar emocional i laboral de les persones que les acompanyen.

imatge

CONTACTA AMB BENESTAR LABORAL