ÀREA DE FAMÍLIES

imatge area famílies

L’Àrea de Famílies és un espai d'intercanvi d'experiències, suport, orientació, assessorament i comunicació per donar resposta a les necessitats que teniu les famílies que conviviu amb una persona amb diagnòstic de salut mental.

Organitzem activitats, voluntariats, xerrades, i tallers amb persones expertes i entitats col.laboradores, sobre temàtiques que siguin d'interès per a les famílies.

CONTACTA AMB L'ÀREA FAMÍLIES

Escriu-nos els dubtes o comentaris que tinguis a través del següent formulari i et respondrem el més aviat possible.

El Responsable de tractament de les seves dades personals és FUNDACIÓ JOIA amb la finalitat de poder tramitar la seva petició de contacte i poder facilitar assessorament, preu i data d’entrega de la seva sol·licitud. La base jurídica del tractament és el seu consentiment. El termini de conservació de les dades és el necessari per a tramitar la seva petició de contacte i sol·licitud. Per a reiterar el seu consentiment, així com exercir els seus drets a la direcció de correu electrònic comunicacio@cetapunts.org. L’informem del seu dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.