SOM FUNDACIó JoIA

imatge som joia 1 fundacio joia

Sumem més de 40 anys treballant en un model de salut mental que millora vides, a través de programes i serveis d’inserció social, d’oci, formatius i laborals per a persones en risc d’exclusió per salut mental. Més de 40 anys millorant vides, empoderant persones, participant a la comunitat, generant autonomia i construint futurs sense deixar a ningú fora.

CELEBREM
40 ANYS
FENT CAMÍ

O imatge millorant vides

MILLORANT VIDES

Ens esforcem a potenciar les capacitats de les persones amb trastorns de salut mental perquè guanyin autonomía, confiança, habilitats... Volem que totes les persones se sentin incloses i guanyin en qualitat de vida.

TOT EL QUE ENS UNEIX
Què ens mou?
La motivació per demostrar que a la nostra societat tothom hi té cabuda. No volem deixar a ningú fora.
Lluitem per evidenciar que les persones en risc d’exclusió per salut mental poden potenciar les seves capacitats i aconseguir un grau d’autonomia i confiança que les permeti desenvolupar i gaudir del seu propi projecte personal i de vida, vinculat amb la comunitat i el món formatiu i laboral.
També volem incentivar a les empreses i organitzacions a ser més inclusives i  que el moviment #InclusionMaker es converteixi en una brúixola cap a un model empresarial sostenible i intel.ligent.
Quin futur volem?
Volem un futur on la societat avanci sense deixar a ningú fora. Mostrar que existeix una forma diferent de fer les coses, inclusiva, responsable, sostenible, i amb impacte positiu real per a la comunitat.
Un futur on tothom pugui posar en marxa el seu projecte personal i de vida, on el teu codi postal no t’exclogui de totes les possibilitat i oportunitats, i et sentis realment com a part de la comunitat.
Que la salut mental sigui el factor cohesionador cap el futur que volem, que sigui al centre de la vida, i disposi de l’espai que sempre se li ha negat, com a Dret Fonamental i Universal.
La nostra aposta
Per tot allò que ens mou i ens uneix, la nostra comesa com a fundació es centra en 3 eixos d'acció principals i que són la nostra brúixola:

Ajudem a desenvolupar el projecte personal i de vida de cada persona

Destinem tots els nostres recursos a ajudar a les persones a desenvolupar el seu projecte personal i de vida, a través de les seves pròpies habilitats i competències. Creiem en les capacitats de tothom i construïm itineraris de futur personalitzats per guanyar l’autonomia, la confiança i l’empoderament necessari per a que cadascuna trobi el seu camí a la societat.

Som la plataforma que aposta per el moviment #InclusionMaker

Acompanyem a les organitzacions en el camí de la reflexió cap a una cultura més inclusiva, diversa i equitativa. Les ajudem a crear un vincle real amb el col.lectiu de salut mental, amb la finalitat d’aconseguir entorns laborals més sostenibles i intel.ligents i esdevenir un actor clau transformador de noves realitats.

Escoltem què demana la societat i li donem resposta

Analitzem què necessita la societat i ens adaptem i transformem per donar-li resposta: amb resultats, metodologia, creativitat i experiència. Tenim sempre com a focus aconseguir impacte positiu per crear una salut mental que millori vides.

LES NOSTRES ALIANCES

aliances fundacio joia