COACHING BITÀCoLA

imatge coaching bitacola

Vetllem per la salut i el benestar emocional a través de la prevenció i la detecció del malestar psicològic produït per l'estrès laboral o personal.

L’objectiu: el benestar

Establim objectius per assolir un estat emocional i mental òptim que potenciï les capacitats en els àmbits personals i professionals.

Les sessions

Amb el nostre assessorament professional establim uns objectius concrets i elaborem un pla inclusiu que empodera i millora el benestar emocional de les persones. Algunes de les eines que es poden treballar són:

-Programació Neurolingüística (PNL)
-Coherència cardíaca
-DAFO
-Atenció plena
-Mindfulness
-Valors

Durada de les sessions

Cada sessió té una durada de 45 minuts.

imatge coaching bitacola 3 fundacio joia

A totes aquelles persones que tenen un malestar psicològic o estrès per qualsevol motiu i que està afectant de ple en el seu benestar emocional i en els seus objectius professionals.
Alhora, al fer treball de prevenció, també tenen encaix en aquest servei totes aquelles persones que volen vetllar pel futur del seu benestar emocional.

Equip professional

Coaches experts i psicòlegs acreditats, amb perfils multidisciplinaris en psicologia clínica, pedagogia i mètodes coach, amb una àmplia trajectòria en cadascuna de les seves àrees d’especialització.

CONTACTA AMB BITÀCOLA - COACHING SOCIAL

Bitàcola