CoACHING BITÀCOLA

imatge principal coaching bitacola empreses fundacio joia

Vetllem per la salut i el benestar emocional a través de la prevenció i la detecció del malestar psicològic o estrés laboral o personal.

L’objectiu: formar empreses en el benestar

Formem a les empreses perquè traspassin la importància de la vetlla del benestar i estabilitat emocional de les persones.

imatge
Els aprenentatges

Amb l’assessorament de les nostres professionals establireu uns objectius i elaborareu un pla que comprengui les necessitats de cada treballadora. A partir d’allà, tractarem les eines necessàries per poder seguir cada procés, l’empoderin i millorin el seu benestar emocional i mental. Algunes de les eines son:

-Programació Neurolingüística (PNL)
-Coherència cardíaca
-DAFO
-Atenció plena
-Mindfulness
-Valors

Ofereix solucions

Els principals eixos d’actuació d’aquest programa son:

-Millorar la salut i el benestar emocional de les treballadores
-Millorar el clima laboral dels equips
-Augmentar el compromís de les treballadores
-Disminuir l’absentisme
-Disminuir la rotació de personal
-Augmentar la motivació dels equips
-Augmentar l’orgull de pertinença a l’organització

A les empreses i entitats col·laboradores que vetllin per la prevenció i la detecció del malestar psicològic que pugui afectar al desenvolupament de les persones de la seva organització en el seu entorn laboral i professional.

Acompanyament amb Fundació Joia

Programem sessions individuals presencials a les nostres oficines amb professionals coach i psicòlegs acreditats. Tot amb la màxima confidencialitat garantida.

imatge
Les sessions

Presencial o online, totes elles de 45 minuts i conduides per persones expertes i acreditades en l’àmbit del coaching i la psicologia.

CONTACTA AMB COACHING BITÀCOLA

Bitàcola