TALENT JoVE

imatge talent jove fundacio joia

A través del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) oferim l’oportunitat a persones joves a desenvolupar el seu projecte personal i professional en un d’aquests camps: auxiliar de cuina, missatgeria i consergeria, auxiliar de perruqueria, o auxiliar d'estètica.

A qui va dirigit?

A joves d’entre 16 i 29 anys que conviuen amb malestar psicològic o trastorn de salut mental i que volen trobar el seu lloc en el mercat laboral, dins d'algun dels camps que ofereix el programa.

Com accedir-hi?

Tens dues vies d’accés. La primera a través del Servei d’Acollida de la Fundació Joia. La segona, trucant directament al número 618 397 454 i sol·licitar una entrevista.

Requisits

A banda de tenir entre 16 i 29 anys, la persona s’ha de trobar a l’atur i tenir la motivació i l’interès per formar-se en un dels camps proposats.

Equip professional

Professionals de l’atenció directa amb formacions diverses dins l’àmbit social i amb especialització en inserció laboral.

FRMACIONS OFERIDES
Auxiliar de cuina
El curs, inclòs dins el catàleg de cursos del SOC, té una durada de 600 hores i es desenvolupa en els següents mòduls:
Mòdul 1: Neteja i manipulació d'aliments
Mòdul 2: Departament de cuina
Mòdul 3: Preelaboració i conservació culinàries
Mòdul 4: Elaboració culinària bàsica
Mòdul 5: Elaboració de plats combinats i aperitius senzills
Tècniques de missatgeria i consergeria
El curs, inclòs dins el catàleg de cursos del SOC, té una durada de 550 hores i es desenvolupa en els següents mòduls:
Mòdul 1: Orientació pels nuclis urbans
Mòdul 2: Tècniques administratives bàsiques
Mòdul 3: Comunicació i comportament del consumidor
Mòdul 4: Ofimàtica bàsica aplicada a les tasques de missatgeria
Mòdul 5: Tasques bàsiques de consergeria
Mòdul 6: Ubicació professional i orientació al mercat laboral

CP 1 Auxiliar de Perruqueria a l'Escola Thuya

Gràcies a la aliança entre Fundació Joia i l’Escola Professional Thuya, aquest curs es pot dur a terme a les instal·lacions de Thuya i té una durada de 330 hores que es desenvolupen en:
Mòdul 1: Higiene i asèpsia aplicades a la perruqueria
Mòdul 2: Muntatges per a canvis de forma i inici del pentinat
Mòdul 3: Aplicació de cosmètics per als canvis de color del cabell
Mòdul 4: Pràctiques professionals no laborals
 La conclusió del curs s’acredita amb el certificat de professionalitat de Nivell 1.
 CP 1 Auxiliar d'Estètica a l'Escola Thuya

Gràcies a la aliança entre Fundació Joia i l’Escola Professional Thuya, aquest curs es pot dur a terme a les instal·lacions de Thuya i té una durada de 360 hores que es desenvolupen en:
Mòdul 1: Higiene i seguretat aplicades a centres de bellesa
Mòdul 2: Cures estètiques bàsiques d'ungles
Mòdul 3: Depliació mecànica i decoloració del pèl
Mòdul 4: Maquillatge de diaMòdul 5: Pràctiques professionals no laborals
logo thuya escola formacio

LES 3 FASES DEL PRGRAMA

Fem un diagnòstic psicosocial i laboral individualitzat per entendre les motivacions de cada persona i marcar, amb ella, els objectius adequats. Es defineix un pla de treball i es divideix el camí en 3 fases que inclouen tutories de suport i seguiment.

logos talent jove

CONTACTA AMB TALENT JOVE

Escriu-nos els dubtes o comentaris que tinguis a través del següent formulari i et respondrem el més aviat possible.

El Responsable de tractament de les seves dades personals és FUNDACIÓ JOIA amb la finalitat de poder tramitar la seva petició de contacte i poder facilitar assessorament, preu i data d’entrega de la seva sol·licitud. La base jurídica del tractament és el seu consentiment. El termini de conservació de les dades és el necessari per a tramitar la seva petició de contacte i sol·licitud. Per a reiterar el seu consentiment, així com exercir els seus drets a la direcció de correu electrònic comunicacio@cetapunts.org. L’informem del seu dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

Talent Jove – Projecte Singulars
1 Sant Martí