ÀREA D'ACoLLIDA

imatge descriptiva

L’espai per resoldre els dubtes que tinguis i obrir-te la porta a la xarxa de serveis de la Fundació Joia. Amb la ferma voluntat de no deixar ningú fora, volem escoltar-te, entendre’t i posar a la teva disposició les eines que necessitis per superar les adversitats que et pugui plantejar el teu entorn social, d'oci, formatiu i laboral. Des de l’inici fem tot el possible per potenciar les teves capacitats.

A qui es dirigeix?

A totes les persones amb malestar emocional o que estiguin en tractament psicològic o psiquiàtric i que necessiten un suport per incorporar-se al món social i laboral. Volem ajudar a definir i desenvolupar un projecte de futur partint d’objectius formatius, d'oci, socials o laborals.

Com accedir-hi?

Pots contactar amb l’Àrea d’Acollida a través del següent formulari online, trucant al telèfon 93 303 50 97 o bé, accedint a l’oficina central de la Fundació Joia.

Requisits d'accés

Estar en tractament psicològic o psiquiàtric i en una fase adequada per iniciar un itinerari laboral o social. És important estar en edat de treballar i motivat per emprendre aquest nou camí.

decoratiu

ATENCIÓ PROFESSIoNAL I PERSONALITZADA

Des de l’expertesa i el coneixement, t’informarem i assessorarem en itineraris socials, d'oci, formatius i laborals en salut mental.

logos servei d'acollida

PARLA AMB EL SERVEI D'ACOLLIDA

En conveni amb l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat de l’Ajuntament de Barcelona.

El Responsable de tractament de les seves dades personals és FUNDACIÓ JOIA amb la finalitat de poder tramitar la seva petició de contacte i poder facilitar assessorament, preu i data d’entrega de la seva sol·licitud. La base jurídica del tractament és el seu consentiment. El termini de conservació de les dades és el necessari per a tramitar la seva petició de contacte i sol·licitud. Per a reiterar el seu consentiment, així com exercir els seus drets a la direcció de correu electrònic comunicacio@cetapunts.org. L’informem del seu dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

acollida
1 Servei d'Acollida Central
c/Bac de Roda, 149
2 Acollida Gràcia
3 Acollida Sants-Montjuïc
Av. Josep Tarradellas, 19-21
4 Acollida Sant Martí
C/ Bac de Roda, 149

SERVEIS DE LA FUNDACIó JoIA

Serveis per a persones

TENS DUBTES SOBRE QUIN SERVEI NECESSITES? T'AJUDEM!

Escriu-nos al formulari i pregunta'ns el que necessitis.

O decoratiu

COL·LABRA AMB FUNDACIó JoIA

Hi ha moltes maneres de sumar-te a la inserció en salut mental que millora vides. Entra i col·labora ja amb la Fundació Joia.